Wednesday 10 February 2010

Ercüment Vural - Rüyalar


Son derece rahat yattığım uykumda bir lost -izlemesem de anlatılanlardan bildiğim kadarıyla- bir 24 tadında rüyada buldum kendimi.

Başlıkla alakasız bir post olsa da iyi bir şarkıdır. Konuya geçmeden durumumu anlatmam gerekiyor. Durum şudur: Tek dersim olduğundan ötürü üniversite mezunu olamadım henüz ve bundan ötürü askerlik görevimi de ifa etmiş değilim. Bu haldeyken gecenin birinde askerlikle ilgili rüya görmem kaçınılmazdı ancak böylesine bir aksiyonu ben de beklemiyordum.
Rüya şöyle cereyan etti; Yıllar sonra askerlik görevimi yerine getirmeye karar veriyorum ve askerlik şubesine giderek müracaatta bulunuyorum. Prosedürler, bürokratik işlemler derken bir sonraki dönem -takribi 2-3 ay- askere gideceğim bana bildiriliyor.
Ama o da ne! 3-5 saniye sonra kendimi askerlik öncesi son iş gününde buluyorum. 'Son iş günü olduğu ne malum?' derseniz, 'Olayların hararetlendiği nokta, rüyanın kabusa döndüğü an o andır' derim ben de.
Biletler alınıyor ediliyor, her şey hazır askerlik için. Ama o anda diploma almadığımı ve bu nedenle askerliğimi kısa dönem değil de uzun dönem -18 ay- yapacağım ortaya çıkıyor. O anda bir koşuşturmaca başlıyor, askerliği yeniden tecil ettirme, 'Durun ben yanlışlıkla müracaat ettim, şimdi gitmeyecektim, yanlış olmuş valla' durumu. Valla rüyada 24 misali kenarda geri sayım bile vardı. Böyle gerilim filmi çekecek yönetmen tanımıyorum. Ne gerildim, ne gerildim. Rüyanın sonunu bilmiyorum -aslında merak da etmiyorum-, belki bu gece -inşallah olmaz- devamını görürüm!

No comments: