Sunday 10 January 2010

Kliplerdeki 'Kavga eden çift'e bulaşmadan şarkı söyleyen şarkıcı tribi bitiyor


Ferhat Göçer'in başını çektiği, Mustafa Ceceli ve Gökhan Tepe'nin de son zamanlarda dahil olduğu, 'kafeterya ve restaurantlarda kavga eden çiftlerin yanında onlara bulaşmadan sinsice yanlarına yanaşıp şarkı söylemeye devam eden sanatçı tribi' yeni düzenlenen RTÜK yönetmeliğiyle tedavülden kaldırıldı

Gerçekleştirilen son yönetim kurulu toplantısında alınan kararları ve yapılan düzenlemeleri basın toplantısıyla duyuran RTÜK başkanı Ersin Özbükey, "Bundan böyle kliplerde kavga eden sevgililerin arkasına sinsice yanaşarak şarkı söylenmeyeceği gibi, 01.01.2010 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere video kliplerde altyazı uygulaması da son bulacak" dedi. "Şarkı mı dinliyoruz, film mi izliyoruz belli değil valla" diyen Özbükey, bir zamanlar TRT'de yayımlanan 'Bir Başka Gece' adlı programa atıfta bulunarak, "O günleri özlemiyorum değil. Belli başlı bir klip formatı vardı, ne güzel günlerdi, bak konuşurken bile duygulanıyorum" ifadelerini kullandı.

'Ferhat Göçer artık kameraya bakacak'
Nemlenen gözlerini sildikten sonra konuşmasına devam eden Ersin Özbükey, RTÜK'ün yeni düzenlemelerinin sadece klip senaryolarında değil, sanatçıların rollerinde de değişiklik gerektireceğini belirterek, bir müjde daha verdi. Buna göre artık Ferhat Göçer kliplerde şarkı söylerken tek bir noktaya sabit olarak bakmak yerine, arada kameraya ve sağa sola da bakacak. "Ferhat Göçer artık kameraya bakacak, ama ayaklı mikrofonunu şu anda elinden almayı düşünmüyoruz" diyen Özbükey, Star Tv'de program yapan Nihat Hatipoğlu'nu da kameraya bakması konusunda ikna etmeye çalıştıklarını ağzından kaçırdı.

NOT:
Bu haberi 'zaytung.com' isimli şahane oluşuma göndermiştim. yayımlanmasını (13 Ocak'ta yayımlandı) bekleyemedim önce burada servis ediyorum. Naçizane.

No comments: