Monday 18 January 2010

Bu isyana kulak verin!


Ben sevdalı sen belalı, senin olmaya geldim ve özledim gibi unutulmaz şarkıların bestecisi Selami Şahin, son zamanlarda yaşadığı sıkıntılı günlere dair içini 'Zaytung.com'a döktü ve sitemkar konuştu: Eskiden esprilerime katıla katıla gülerdiniz. Böyle mi olduk şimdi?

Unutulmaz şarkıların bestecisi, bir dönemki şov programlarının vazgeçilmezi, son zamanlara kadar da ekranların sevilen yıldızı olarak evlerimize misafir olan Selami Şahin, eski günlerini özlemle yad ediyor. Yaklaşık bir senedir ekranlardan uzak kalan emektar sanatçı, geçtiğimiz pazartesi günü Bloomberg ekranlarında yayımlanan 'Ersin Özbükey'le içbükey muhabbetler' programında umduğu ilgiyi bulamadığı kanaatinde.
Gelin bu yargıya nasıl vardığını Selami Şahin'den dinleyelim: "Bir senelik sürenin ardından televizyona çıkacağım için elbette heyecanlıydım ve o güne özel espriler, şakalar, kelime oyunları hazırladım. Ersin adımı anons edip beni sahneye çağırdığında, 'Selami ağbi ne zamandır ekranda seni göremedik, özledik valla!' şeklinde sevgisini belirtti. Ben de klasikleşen esprilerimden biriyle yanıt verdim: Aynen öyle Ersin'ciğim. Zaten seni ne zaman görsem benim gözlerim 'dolar' kulaklarım 'mark'. Seyirciden de olumlu tepkiler, kahkahalar yükseliyordu, bende inceden inceden yürüyordum, şakalar, espriler, taklitler... O kadar ki, İbrahim Tatlıses taklidim dakikalarca alkışlandı."


'Herkes apolitik olmuş!'
Şahin programın ilerleyen dakikalarında yaşanan ve kendisini üzen hadiseyi bakın nasıl anlatıyor: "Ortam neşeliyken biraz daha gülelim istedim ve 'Mısır'a saldırmışlar!' şeklinde bir cümle söyledim. Ardından, gelecek tepkiyi beklemeye başladım. Ama resmen bu cümleme kayıtsız kaldılar. Düşünebiliyor musunuz? Ulan, 'Mısır'a saldırmışlar!' diyorum. İnsan gayri ihtiyarı olarak 'Kim saldırmış?' diye sorar. Ortamın o cümleden sonra buz kesmesi gerekir. Ama nerdeee? Herkes apolitik olmuş, görüyorsunuz nasıl geçiştirdiler beni! Halbuki ne vardı, onlar 'Kim saldırmış abi?' diye sorsalar? Ben de hemen ardından 'Tavuklar!' şeklinde cevap versem, ortam bir anda kahkaya boğulsa."

'Ersin'e de kırgınım!'
Yaşananlardan dolayı Ersin Özbükey'e de kızgın olduğunu belirten Şahin, "Ersin de bu olaydan sıyrılmaya kalkmasın. O da en az programın diğer konukları Bülent Karpat, Ziya Doğan ve Kahtalı Mıçı kadar suçlu. Hadi onları geçtim, ulan sen haftalarca aradın 'Gel abi özgürce takıl, dilediğin espriyi yap, tıpkı eski günlerdeki gibi' diyerek bana vaatlerde bulundun programa çağırdın. Bu muydu o program. Ersin'i hiç affetmeyeceğim. Seyirciye de sözüm var: Beni bu hale siz getirdiniz. Ben eskiden çok ince göndermeler, herkesin anlayamacağı espriler yapardım. Bir gün şaka yollu bu kötü esprileri yaptım ve güldünüz. Ben de bayılmıyorum her programda aynı esprileri yapmaya. Ne var yani, eskiden katıla katıla gülüyordunuz da şimdi böyle mi olduk?"

Kandemir Konduk'la çalışacak
Artık televizyonlara bir daha çıkmayacağını belirten Selami Şahin gelecek planlarıyla ilgili sorulara da, "Kandemir Konduk bir dizi projesi yapacak, 'Mahallenin Muhtarları' tadında. Hatırlarsınız o dizide her bölüme özel şarkılar olurdu. Yeni projede o şarkıları ben yazacağım. Kalan zamanlarımda da Yalvaç Ural'ın hazırladığı çocuk dergisine şakalar ve espriler yazmayı planlıyorum" şeklinde yanıt verdi.


Not: Bu haber 'zaytung.com' isimli siteye yayımlanması için gönderilmiştir. yine sabredemeyip önceden burada servis ediyorum. naçizane.

No comments: