Saturday 19 September 2009

TRT vs. tve

TRT ve Tve.. Biri Türkiye'nin biri İspanya'nın devlet televizyonu. İkisinden de haber takip ediyorum. Teleteksinden..


Burda Amerika açık tenis turnuvasında Marsel İlhan'ın yenildiği maçın haberi.. Buribaker'le Nusa Dua konuşurken duydum, benim de kullandığım bişey değildi zaten, 6-3, 6-4, 7-6 yenildiyse 6-3, 6-4, 7-6 yenilmiştir, "3-0" değil! Ben bilmem. Spor yazarı olan onlar..



Bu da tve nin teleteksinden. Del Bosque'nin Makedonya maçı listesi.. Del Bosque dememiştir herhalde, gidin bana Galatasaray'dan Güiza'yı getirin diye..

Hangisi affedilebilir? Kanalları affetmek bize düşmez tabi ama hatalar affedilebilir olur, ya da olmaz. Allahtan ben doğruları biliyorum da zorluk çekmiyorum..

3 comments:

buribaker said...

Koskoca tve yapıyorsa durup düşünmek lazım. belki Güiza gerçekten Galatasaray'dadır :)

duhtbrahma said...

"Güiza aslında hakkıyla oynasa ve goller atsa fenerbahçenin durumu böyle olmaz, bu hali galatasaraya yarıyo, biz onu oraya yazalım" diye bi gönderme yapmış olabilirler mi sence?

buribaker said...

öyle bir espriyi ben TVE'den beklerim. öyle bir intiba uyandırmışlar bende işte. TVE-TRT farkı bu noktada herhalde zaten.