Tuesday 19 February 2008

Müşteki - Latte




Eskiden de nadiren de olsa bakar incelerdim. Son bir senedir fena sardım "ekşi sözlük" e.. Benim de söyleyeceklerim vardı; düşüncelerim, teorilerim, hissettiklerim.. Bir gün "Evet ben de.." dedim. Sabır lazım tabi.. Bekledim...


Buribaker verdi beklenen haberi; çaylak alımı başlamış. Durmadım. Başvurdum. Yazdım bişeyler. Sabır lazım tabi.. Aceleye getirmemek için uğraştım. Pek öyle tehlikeli konulara da girmedim.. Belirlenen şartları yerine getirdim..Yazılarım için değerlendirmeye alınma süreci başlamış oldu.


Bekledim. Maillerimi kontrol ettim periyodik olarak, onay mesajı gelip gelmediğini kontrol etmek amaçlı. Sabır lazım tabi..


1 hafta geçti..


2 hafta geçti..


3 hafta, 1 ay, 2 ay....


Canım ben ne bileyim bu kadar uğraştırdıklarını okumaya devam ederdim efendi efendi.. 4 ay geçti yaklaşık, bi numara yok..


Fekat imdadıma yetişen yine Buribaker oldu. Beni anlayan ihtiyaçlarıma cevap veren bir platforma gark etti beni. Şimdi mutlu huzurlu yaşayıp gidiyorum..


Yaşasın müştemi - latte!

1 comment:

buribaker said...

eyvallah! layık olmaya çalışcam. aynı dilekleri bende sen ve diğer yazar arkadaşımız nusa dua için paylaşıyorum.