Thursday 21 February 2008

Gerçek Sanat Güneşleri vol.1


Buri aysel gürel yazısını yazdığı zaman yorum yapmak istemedim, bir ikinci yazı da olmazdı zaten. Fakat biraz önce biten "haydi gel bizimle ol" programında o kadar güzel şeyler konuşuldu ki o kadar güzel anlatıldı ki Türkiye müziğinin en güzel şarkılarının sahibi, bişeyler hissetmemek için aşık olmamış, müzikle alakası olmayan, biraz ruhsuz insanlardan olmak lazım.. program içinde öyle parçalar çaldılar söylediler ki, zamanında bana vurmuş kaçmış kamyonun şöförü çıkmış karşıma sanki yıllar sonra.. sezen aksu olmayan bir Türkiye hayal etmemizi istemişti bi arkadaşım. Ben yapamadım tabi. İşte o sezen aksunun kendi şarkıları gibi sevdiğim bi dünya şarkının sahibi "ruhu yaşlanmayan" güzel insana güzel bi anma programı yaptılar, ki ilk defa aysun kayacı yı sallamadım pek fazla.. Çiğdem anad a da programa kattıklarından dolayı saygım ve de sevgim bi hayli arttı..

Vesselam şarkıların ve bizim başımız sağolsun, onun da ruhu şad olsun.

No comments: