Saturday 28 April 2012

"Dükkan Burger" akıllı olsun!!

Geçen yıl Mayıs ayında Bebek'te ilk kez Dükkan Burger'e gittikten sonra lezzet, hizmet ve fiyat-performans bakımından memnun kalmamış, "daha da gelmem" demiştim. Geçen hafta da yolum, Tünel'deki Dükkan Burger'e düştü. Bile bile lades. Bebek'te poğaça kadar, hiç bir ekstrası olmayan Hamburger'e ve 250ml Kola'ya tonla para ödemek sinirimi çok bozmamıştı ama (aslında çok bozmuştu) bomboş dükkanda siparişimin yanlış getirilmesi beni çok sinirlendirmişti. Beş metrekare dükkanda beş kişi çalışıyor, verilen TEK sipariş doğru gelmiyor, domatessiz istiyorum, domatesli geliyor, sonradan geri gönderiyorum, içinden domatesi çıkarıp getiriyorlar, komik.

Tünel'de de on metrekare dükkanda yine dört-beş kişi çalışıyor, iki müşteri var, biri ben biri arkadaşım. Aynı Hamburgeri ben acılı istiyorum, arkadaşım soğansız istiyor. İki Hamburger de standart haliyle önümüze geliyor, soğanlı ve acısız. Sonradan uyardığımız eleman, Burgerleri götürüp, birinden soğanı alıyor, diğerine acı biber sürüyor. Hamburger + Patates ve 250ml Kola'dan oluşan bu menü 18TL. Poğaça kadar, gayet sıradan bir Hamburger'i bünyesinde barındıran bu iki menü için 37TL ödüyoruz. Neden 36 değil? aa 1 lira da acı sos için. Komik.

1 comment:

Selman said...

Ayranı, bildiğimiz dümdüz kutu ayranın 4.50 olan fiyatının üzerinin çarpılayıp "4.50 değil 3.50" olarak satabilen mekandır kendileri. Görgüsüzülüğün tavanı