Tuesday 1 September 2009

Spotify

Ne kadar mutlu oldum böyle bir oluşumu keşfettiğim için anlatmaya kalksam kelimeler kifayetsiz kalır tarzında olmasa da çok hoşuma gitti. Spotify denen olayda, bilgisayarınıza indirdiğiniz bir program sayesinde, 6 milyondan fazla şarkıya - her geçen gün artan sayıda tabii ki de - sahip bir arşiv'den dilediğiniz şarkıyı mükemmel ses kalitesiyle dinleyebiliyorsunuz. Henüz ülkemizde kullanılamıyor ancak çeşitli hilelerle üye olduktan sonra programı sorunsuz bir şekilde kullanıyorsunuz. Aradığınız şarkıcının biyografisini okuyup, orada verilen linklerle tavsiye edilen şarkıları bile dinleyebiliyorsunuz. Kurcaladıkça yeni özellikleri çıkıyor. Sadece müzikle donatılımış Wikipedia dersem abartmış olmam heralde. Gününün kayda değer bir kısmında müzik dinleyenlere şiddetle tavsiye ederim.

2 comments:

emceys@gmail.com said...

Buribaker, spotify sitesi bir davet kodu istiyor, sağlayabilir misin ki sen?

buribaker said...

ben spotify'a üye olma konusunda sözlükteki http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=16368852 entry'yi referans aldım. ve üye oldum. ancak doğal olarak ingiltere'de yaşamadığım için o üyelikle bu programı sadece 2 hafta kullanabildim. ama mükemmel program tavsiye ederim. Türk sanatçılardan 'Tüdanya'nın bile albümleri var o derece...