Thursday 11 June 2009

Kadın kuaförü kılıklı futbolcu geldi



Trt 3 'te Avrupa'dan Futbol programının fırtına gibi estiği zamanlar. Romario, Stoitchkov, Guardiola'lı Barcelona, Vialli, Ravanelli'li Juventus, Baresi, Savicevic, Massaro'lu Milan'ın olduğu zamanlar. Abimle her hafta Avrupa'dan Futbolu izliyoruz. O bir takım seçiyor, ben de rakibini, dolayısıyla kral takımları zamanında o kapmış bana rakiplerini bırakmış. Real Madrid'de o günlerden bana kalmış olan bir takım. Tıpkı Inter gibi...

Ancak artık yol ayrımına gelmiş durumdayım zira futbolseverlik hayatım boyunca en nefret ettiğim oyuncuların başında gelen -Rio Ferdinand'ın önüne geçemez- Cristiano Ronaldo Real Madrid'e transfer oluyor. Futbolculuğunun Messi'nin yanına erişemeyeceğini düşünsem de çok büyük topçu olduğu aşikar. Ne var ki, bu adam yanında Mehmet Topuz benim nazarımda daha karakterli bir insan. Resimdeki görülen diğer futbolcu -ki adamın hası olduğunu düşünür ve saygı duyarım- Ricardo Kaka bile bu durumu kurtarmaya yetmiyor maalesef. Bu günden itibaren benim için Real Madrid sempatisi Cristiano Ronaldo gidene kadar bitmiştir. Kalbimdeki yeri bambaşka olan Atletico Madrid tribünlerinde Duhtbrahma'nın bana ayırdığı yerime geri dönüyorum ben. Eyvallah. Arrivederci. Adiós. Au revoir. Goodbye.

No comments: